Saturday 30 January 2016

saiyan zaat adhoori hai

4 comments
سائیاں ذات ادھوری ہے 

سائیاں ذات ادھوری ہے 
سائیاں بات ادھوری ہے
سائیاں رات ادھوری ہے
سائیاں مات ادھوری ہے
دشمن چوکنا ہے لیکن
سائیاں گھات ادھوری ہے

سائیاں تیرے گاؤں میں
دکھ کی سیاہ فضاؤں میں
نا مانوس ہواؤں میں
لوگوں اور بلاؤں میں
قید ہوئے ہیں مدت سے
ہم نے کار دعاؤں میں

سائیاں رنج ملال بہت
دیوانے بے حال بہت
قدم قدم پر جال بہت
پیار محبت کال بہت
اور اسی عالم میں سائیاں
گزر گئے ہیں سال بہت

سائیاں ہر سو درد بہت
موسم موسم سرد بہت
رستہ رستہ گرد بہت
چہرہ چہرہ زرد بہت
اور ستم ڈھانے کی خاطر 
تیرا اک اک فرد بہت

سائیاں تیرے شہر بہت
گلی گلی میں زہر بہت
خوف زدہ ہے دہر بہت
اس پر تیرا قہر بہت
کالی راتیں اتنی کیوں 
ہم کو ایک ہی پہر بہت

سائیاں دل مجبور بہت
روح بھی چور و چور بہت
پیشانی بے نور بہت
اور لمحے مغرور بہت
ایسے مشکل عالم میں
تو بھی ہم سے دور بہت

سائیاں راہیں تنگ بہت 
دل کم ہیں اور سنگ بہت
پھر بھی تیرے رنگ بہت 
خلقت ساری دنگ بہت
سائیاں تم کو آتے ہیں
بہلانے کے ڈھنگ بہت

سائیاں میرے تارے گم 
رات کے چند سہارے گم
سارے جان سے پیارے گم 
آنکھیں گم نظارے گم
ریت میں آنسو ڈوب گئے
راکھ میں ہوئے شرارے گم

سائیاں میری راتیں گم
ساون اور برساتیں گم
لب گم گشتہ باتیں گم
بینائی گم جھاتیں گم
جیون کے اس صحرا میں
سب جیتیں سب ماتیں گم

سائیاں جان بیمار ہوئی
صدموں سے دو چار ہوئی
ہر شے سے بیزار ہوئی
ہر اک سپنا سنگ ہوا
ہر خواہش دیوار ہوئی

سائیاں رشتے ٹوٹ گئے
سائیاں اپنے چھوٹ گئے
سچ گئے اور جھوٹ گئے
تیز مقدر پھوٹ گئے
جانے کیسے ڈاکو تھےجو
لٹے ہوئوں کو لوٹ گئے

سائیاں خواب اداس ہوئے
سرخ گلاب اداس ہوئے
دل بے تاب اداس ہوئے
دور سحاب اداس ہوئے
جب سے صحرا چھوڑ دیا
ریت سراب اداس ہوئے

سائیاں تنہا شاموں میں
چنے گئے ہیں باموں میں
چاہت کے الزاموں میں
شامل ہوئے ہے غلاموں میں
اپنی ذات نہ ذاتوں میں
اپنا نام نہ ناموں میں

سائیاں ویرانی کے صدقے 
اپنی یزدانی کے صدقے
جبر انسانی کے صدقے
لمبی زندانی کے صدقے
سائیاں میرے اچھے سائیاں 
اپنی رحمانی کے صدقے

سائیاں میرے درد گھٹا
سائیاں میرے زخم بجھا
سائیاں میرے عیب مٹا 
سائیاں کوئی نوید سنا
اتنے کالے موسم میں 
سائیاں اپنا آپ دکھا

سائیاں میرے اچھے سائیاں
سائیاں میرے دولے سائیاں
سائیاں میرے پیارے سائیاں
سائیاں میرے بیبے سائیاں

فرحت عبّاس شاہ


4 comments:

آپ بھی اپنا تبصرہ تحریر کریں

اہم اطلاع :- غیر متعلق,غیر اخلاقی اور ذاتیات پر مبنی تبصرہ سے پرہیز کیجئے, مصنف ایسا تبصرہ حذف کرنے کا حق رکھتا ہے نیز مصنف کا مبصر کی رائے سے متفق ہونا ضروری نہیں۔

اگر آپ کے کمپوٹر میں اردو کی بورڈ انسٹال نہیں ہے تو اردو میں تبصرہ کرنے کے لیے ذیل کے اردو ایڈیٹر میں تبصرہ لکھ کر اسے تبصروں کے خانے میں کاپی پیسٹ کرکے شائع کردیں۔